هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

خراسان رضوي - مورخ یکشنبه 1393/02/14 شماره انتشار 18678
ادعاي جعل نامه يا مانع تراشي فدراسيون سر راه نماينده استان؟

بهروز | تيم بسکتبال «طرح مسکن ثامن» خراسان رضوي در پايان رقابت هاي اين فصل ليگ دسته اول با شايستگي رتبه سوم اين مسابقات را کسب کرد. طبق صورتجلسه رسمي مسابقات ليگ دسته اول در تاريخ 92.6.25 که مورد تأييد فدراسيون بوده و نسخه اي از آن در اختيار روزنامه خراسان قرار گرفته است، در پايان فصل جاري مسابقات ليگ دسته اول ۳ تيم به ليگ برتر کشور راه مي يابند که مطابق همين «بند» نماينده بسکتبال استان به عنوان تيم سوم ليگ دسته اول به ليگ برتر راه يافته است. با اين وجود، رئيس فدراسيون بسکتبال در واکنشي عجيب اخيراً اعلام کرده است که تيم طرح مسکن ثامن خراسان رضوي تنها در صورتي مي تواند در ليگ برتر فصل آينده شرکت کند که امتيازي از تيم هاي حاضر در ليگ برتر کشور خريداري کند(!!). «محمود مشحون» تأکيد کرده است، هيچ صورتجلسه اي درباره صعود ۳ تيم به ليگ برتر وجود ندارد و اگر چنين نامه اي وجود دارد «جعلي» است(!!) با توجه به ابهامات جديدي که درباره ليگ برتري شدن نماينده بسکتبال خراسان رضوي وجود دارد، از کادر فني و مديرعامل باشگاه «طرح مسکن ثامن» دعوت کرديم تا ميهمان تحريريه روزنامه خراسان باشند که دست اندرکاران اين تيم با وجود خستگي راه (با توجه به سفر شب گذشته از کرج به مشهد) دعوت روزنامه خراسان را قبول کردند که مشروح اين گفت و گو امروز تقديم علاقه مندان بسکتبال مي شود...

 

مديرعامل باشگاه طرح مسکن: نمي دانيم «پشت پرده» اين حرف هاي عجيب چيست

در ابتدا مديرعامل باشگاه «طرح مسکن ثامن خراسان رضوي» با تشکر از حمايت هاي روزنامه خراسان از ورزش و به ويژه رشته بسکتبال گفت: روزنامه خراسان را از کودکي هميشه مطالعه مي کرده و مي کنم و اگر امروز با وجود خستگي راه دعوت شما را قبول کردم، به خاطر اين است که روزنامه خراسان را حامي مردم جامعه و راوي حقايق مي دانم و حالا هم افتخار مي کنم که از تريبون اين رسانه از حق تيم و در واقع از حق بسکتبال استان دفاع مي کنم. مهندس «آرمان عمراني» با بيان اين که از واکنش رئيس فدراسيون در قبال خبر صعود نماينده استان به ليگ برتر غافلگير شده ايم، به «خراسان» مي گويد: طبق اين نامه (که تصوير آن را در حاشيه همين مطلب مشاهده مي کنيد) در تاريخ 93.1.24 مديرکل ورزش و جوانان استان (کوروش صبوريان) استعلامي را به فدراسيون براي روشن شدن وضعيت صعود تيم ها به ليگ برتر ارسال مي کند که مسئولان اين نامه را که به امضاي شخص آقاي «مشحون» رسيده است، برايشان ارسال مي کنند و همين نامه 93.2.7 به هيئت بسکتبال استان و از آن جا به دست ما رسيد. مطابق اين صورتجلسه در پايان ليگ دسته اول ۳ تيم به ليگ برتر راه مي يابند که مستندات آن را هم خدمت شما براي تنوير افکار عمومي تقديم مي کنيم. متأسفانه حالا که تيم ما بازي رفت و برگشت رده بندي ليگ دسته اول را با پيروزي به پايان برده است و طبق اين استعلام، ليگ برتري شده ايم به يکباره رئيس فدراسيون همه چيز را انکار مي کند و مدعي است صورتجلسه ارسالي «جعلي» است. «عمراني» مي افزايد: واقعاً نمي دانيم پشت پرده اين حرف هاي عجيب و غريب چيست و واقعاً اگر فدراسيون مشکلي با بسکتبال استان دارد، چرا از همان ابتدا آن را مطرح نکرده است؟

 

حالا توپ فدراسيون در زمين اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استان است

مديرعامل باشگاه «طرح مسکن ثامن» در ادامه با تأکيد بر اين که چيزي جز حقمان را از فدراسيون نمي خواهيم، مي گويد: معتقدم جوانان شايسته تيم طرح مسکن ثامن خراسان رضوي، امسال با انجام بازي هاي خوب از هويت بسکتبال استان دفاع کرده اند و حالا که رئيس فدراسيون نامه اش را به مديرکل «جعلي» مي خواند، ديگر توپ فدراسيون در زمين اداره کل ورزش و جوانان استان افتاده است و مسئول اين اداره کل که تاکنون به خوبي پيگير مسايل و مشکلات ما بوده، مسئول پاسخگويي به اين اتهام است. از سوي ديگر به نظر من سرپرست هيئت بسکتبال استان و مسئولان استان حتي استاندار و نمايندگان هم نبايد در مقابل اين پيمان شکني آشکار سکوت کنند و از اين جا به بعد مسئولان استاني و رسانه ها بايد احقاق حق کنند چرا که «زور» ما در زمين بسکتبال بود و اگر متوليان ورزش استان نمي توانند برابر اين حق کشي آشکار کاري انجام دهند، ديگر نمي توان به کسي خرده گرفت.

 

نبايد به شخصيت بسکتبال استان توهين شود

«آرمين عمراني» در ادامه خاطر نشان کرد: به نظر من حرف هاي رئيس فدراسيون توهين به شخصيت بسکتبال استان است و انکار اين مستندات واقعاً جاي نگراني از وضعيت اين رشته دانشگاهي دارد.

وي تصريح کرد: هيچ گاه نخواسته ايم با زور به ليگ برتر برويم و صعود به ليگ برتر حق تيم ماست و اگر فدراسيون قصد دارد ما را وادار به خريد امتياز کند، بايد بداند به اين خواسته نابه جا تن نمي دهيم و حاضريم فصل بعد هم در ليگ يک بازي کنيم. وي افزود: دست جوانان تيم را مي بوسم و خوشحالم اعلام کنم تاکنون ۸۰ درصد مطالبات بازيکنان تيم پرداخت شده است و ۲۰ درصد باقي مانده را هم به زودي پرداخت مي کنيم. وي افزود: به عشق حمايت از همين جوان ها به بسکتبال آمده ام و ۳۰۰ تا ۴۰۰ ميليون تومان هزينه فصل جاري تيم را قطره کوچکي براي حمايت از ورزش استان مي دانم و دست تک تک بازيکنان و عوامل فني را مي بوسم.

 

سرمربي تيم: ظرفيت هاي بسکتبال استان را به همه نشان داديم

در ادامه سرمربي تيم بسکتبال «طرح ثامن خراسان رضوي» به خراسان مي گويد: خوشحاليم در پايان رقابت هاي ليگ يک امسال ظرفيت هاي بسکتبال استان را به رخ همه کشيديم و تيمي را که پله پله از زير گروه تا ليگ يک صعود کرده، امسال به رتبه سوم رسانديم و اوج موفقيت را با همين بازيکنان و حمايت مالي مجموعه طرح مسکن ثامن تجربه کرديم. «مهدي صاحبيان» افزود: اگر حقمان را گرفتيم و در ليگ برتر فصل آينده بازي کرديم به همه دوستداران بسکتبال قول مي دهم تيمي جوان و آينده دار در شأن نام بسکتبال استان جمع کنيم تا با همت بازيکنان، مديريت فني و تيم پشتيباني خوب ان شاء ا... در فصل بعد به رقابت هاي پلي آف ليگ برتر کشور راه يابيم. اين کارشناس ارشد رشته تربيت بدني افزود: جذب سرمايه هاي بسکتبال استان از تيم هاي غيراستاني، خريد چند بازيکن از اروپاي شرقي و تشکيل تيمي در بخش پايه و نونهالان با حمايت هيئت بسکتبال و در اختيار قرار دادن رايگان سالن از برنامه هاي ما براي فصل بعد خواهد بود.

 

مربي تيم: هيئت بسکتبال استان هم پيگير مشکل باشد

مربي تيم طرح مسکن ثامن هم در ادامه مي گويد: به نظر من هيئت بسکتبال استان هم در زمينه احقاق حق نماينده بسکتبال استان نبايد سکوت کند و بايد به صورت جدي مشکل کنوني را پيگيري کند. «مجيد محمديان» مي افزايد: با تيمي که ميانگين سني اش زير ۲۰ سال است و تنها ۲ بازيکن ما سابقه ليگ دسته يک دارند، نتايج بسيار خوبي در فصل جاري گرفتيم و حالا نوبت مسئولان استان است که براي جلوگيري از پايمال شدن حق اين جوانان تلاش کنند. وي مي افزايد: به نظر من بايد مجمع هيئت بسکتبال هم هرچه زودتر برگزار شود تا اين هيئت از حالت «سرپرستي» خارج شود تا پيگيري مشکلاتي از اين قبيل، با جديت بيشتري انجام شود. وي در پايان صحبت هايش تصريح مي کند: بيمناک روزي هستم که امثال مهندس عمراني که با کمترين چشمداشت حمايت مالي از جوانان بسکتبال استان را متقبل شده اند، از حمايت از ورزش دلسرد شوند و بسکتبال، دوباره روزهايي را تجربه کند که بدون حامي مالي مانده بود. بنابراين بايد همين الان که فرصت هست، مسئولان استان به ياري حاميان مالي بيايند.




برچسب‌ها: دسته اول کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:9 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar